banner

Motore Wolong EV cun Yutong per custruisce futuri autobus intelligenti

zone 3

Wolong Motor Co., Ltd. (Wolong) hè un fabricatore principali di mutori elettrici per i veiculi d'energia nova in Cina.A cumpagnia hà più di 20 anni di sperienza in R & S di motori EV è pruduzzione, è hà accumulatu tecnulugia avanzata è ricca sperienza in l'industria.Wolong hà annunziatu recentemente una cullaburazione cù u fabricatore di autobus principali di a Cina Yutong Bus Co., Ltd. (Yutong Bus) per sviluppà futuri autobus intelligenti.

U partenariatu hà per scopu di riunisce i punti di forza di e duie cumpagnie per creà una nova generazione di autobus intelligenti chì combina l'ultime tecnulugia di mutore di veiculi elettrici cù sistemi di cuntrollu digitale avanzati.L'autobus intelligenti sò pensati per furnisce i passageri cun un viaghju sicuru, cunfortu è efficiente in energia mentre riduce u so impattu ambientale.

Unu di i punti di focu chjave di a cooperazione hè u sviluppu di mutori elettrici d'altu rendiment per i veiculi elettrici.Wolong hà una bona reputazione in l'industria per a produzzione di mutori di veiculi elettrici di alta qualità è affidabili.I mutori di a cumpagnia sò stati largamente utilizati in una varietà di veiculi d'energia nova, cumpresi autobus elettrici, veiculi elettrici, veiculi ibridi, etc. Per mezu di a cooperazione cù Yutong, Wolong spera di migliurà è aghjurnà a so tecnulugia di veiculi elettrici per risponde à i bisogni di u prossimu. - autobus di generazione.Un altru spaziu di cuuperazione hè u sviluppu di sistemi intelligenti di cuntrollu di bus.Yutong hè un capu in u sviluppu di sistemi di cuntrollu digitale per l'autobus.A cumpagnia hà investitu assai in a ricerca è u sviluppu di tecnulugii avanzati cum'è a guida autonoma, i motori elettrici è i sistemi di trasportu intelligenti.Per mezu di a cooperazione cù Wolong, Yutong spera di integrà queste tecnulugia in u disignu di autobus intelligenti per creà un sistema generale più efficiente, affidabile è più intelligente.

A cuuperazione trà Wolong è Yutong hè un passu impurtante in avanti per a nova industria di i veiculi energetichi.Unisce l'expertise di duie cumpagnie di punta per creà una nova generazione di autobus intelligenti cunfortu, efficiente in energia è ecologicu.A cuuperazione hè prevista per accelerà u sviluppu di novi veiculi d'energia è guidà l'innuvazione in l'industria.

L'autobus intelligenti di u futuru cambiaranu e regule di u ghjocu in l'industria di u trasportu publicu.Fornirà à i passageri un viaghju più sicuru è più còmode mentre riduce l'impattu ambientale.Wolong è Yutong sò impegnati à fà sta visione una realità attraversu a cooperazione.Cù a so cumpetenza è e risorse cumminate, sò pronti à creà l'autobus intelligenti di u futuru chì rivoluzionaranu a manera di pensà à u trasportu publicu.


Tempu di post: 21-mar-2023